E-mailadress och lösenord fungerar inte
Autor da sequência: Camilla Eckard (X)
Camilla Eckard (X)
Camilla Eckard (X)
Local time: 18:06
Inglês para Sueco
+ ...
May 19, 2003

Hej!

Jag har haft mycket strul med min e-mailadress och lösenord hos ProZ.com. Anledningen till att jag berättar detta är att jag inte kunnat ge poäng till er som har svarat på mina frågor som jag skickat in. Jag är jätteledsen för det!

Nu har jag försökt att fixa problemen själv, eftersom supporten inte svara på mina e-mail (jag har fixat en annan e-mailadress som de kan svar till eftersom min gamla fungerar dåligt), och jag hoppas att det
... See more
Hej!

Jag har haft mycket strul med min e-mailadress och lösenord hos ProZ.com. Anledningen till att jag berättar detta är att jag inte kunnat ge poäng till er som har svarat på mina frågor som jag skickat in. Jag är jätteledsen för det!

Nu har jag försökt att fixa problemen själv, eftersom supporten inte svara på mina e-mail (jag har fixat en annan e-mailadress som de kan svar till eftersom min gamla fungerar dåligt), och jag hoppas att det kommer att fungera i framtiden.

Med vänliga hälsningar

Milla

Collapse

Nina Engberg
Nina Engberg  Identity Verified
Estados Unidos da América
Local time: 17:06
Inglês para Sueco
+ ...
Jag har kontaktat Henry May 20, 2003

Jag har kontaktat Henry, så förhoppningsvis kommer din email att fungera inom kort.

Mvh,

Nina Olds

Henry Dotterer
Henry Dotterer
Local time: 19:06
FUNDADOR DO SÍTIO
Is it a ProZ.com-hosted email or [email protected] ? May 20, 2003

Please send specifics (including your email address) to me via my profile page.

Camilla Eckard (X)
Camilla Eckard (X)
Local time: 18:06
Inglês para Sueco
+ ...
Autor do assunto
Tack Nina! May 21, 2003

Hej Nina!

Tack för hjälpen! Jag har också hört av mig till Henry så jag hoppas att det löser sig inom kort.

Hälsningar

Camilla

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderador(es) deste fórum
Anna Herbst[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

E-mailadress och lösenord fungerar inte

Translation news in Suécia

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »